#wikirekry Open linkedin call eli avoin linkku-kutsu

Oma työnhaku on nyt siinä vaiheessa, että nyt on myös hyvä hetki vähän lisätä verkostoa ja katsoa uusien ihmisten ja yrityksien tarinoita. Olen ollut linkedin verkostossa syyskuusta 2011 lähtien ja oma verkostoni on tällä hetkellä 4426 hengen vahvuudessa. Lisää mahtuu toki ja kaikki mielenkiintoiset ihmiset tervetuloa minun sivuille, jos jotkut alla olevat asiat tekee sinuun vaikutuksen.

Wikin tarina tiivistettynä kolmeen osa-alueeseen erään presidenttiehdokkaan tapaan:

  1. Ennen varsinaista työuraa, olin voimakkaasti tekemisissä urheilun kanssa ja etenkin koripallon kanssa. Pelasin ja valmensin aikoinaan HNMKY riveissä, mutta varsinainen urheilu-ura löytyi sitten tuomaripuolelta, jossa toimin ammattituomarina Suomen SM sarjassa sekä Fiban alaisissa sarjoissa ympäri Eurooppaa. Parhaiten matseja oli yhdessä kaudessa 257 kpl.
  2. Työurani 30 vuotta olen tehnyt kaupan johtotehtävissä auto- ja venekaupan parissa ja olen edustanut yhteensä 24 eri uutta automerkkiä sekä ollut vetovastuussa myynnistä viidessä eri autokaupan johtoryhmässä. Venekaupan puolella olen taas säännöllisesti konsultoinut eri venemerkkien brändejä
  3. Yrittäjänä ja konsulttina olen auttanut eri kaupan yrityksiä myynnin, markkinoinnin ja hr-haasteiden parissa yli 10 vuoden ajan #wpsm konsultti- ja hr-toimiston puitteissa sekä myös ollut myös apuna 20 eri verkkokaupan aloituksessa. Olen myös toiminut keynote puhujana ja kirjoittanut pari kirjaa. Olen myös meidän perheyrityksen Ratiashop.com neuvonantaja.

Siviilielämään kuuluu olennaisesti perheen kanssa harrastaminen, oli sitten kysymys golfista, laskettelusta tai sitten viikonlopun viettämistä saaristossa tai sitten meriseikkailusta meidän veneellä. Joskus minut saattaa nähdä nahkarotsi päällä jossakin harrasteautotapahtumassa.

Jos haluat liittyä minun verkostooni, kerro myös vähän itsestä ja mistä olet itse kiinnostunut. Eihän sitä tiedä, jos vaikka keksitään jotakin uutta myös busin

ess mielessä yhdessä.

Tervetuloa matkalle

kaupallista päivää

Kari Wikholm

johdon haasteen työnhakia

kari.wikholm@wpsm.fi

0400884253

seuraa twitterissä: https://twitter.com/KariWikholm

seuraa facebookissa; https://www.facebook.com/KariWikholm/?ref=settings

seuraa linkedinissä: https://www.linkedin.com/in/kariwikholm/

seuraa Instagramissa: https://instagram/wikiwiki63

seuraa Pinterestissä: https://fi.pinterest.com/kariwikholm7/wiki-in-business-wpsm-kuvia/

Jätä kommentti

Luo ilmainen kotisivu tai blogi osoitteessa WordPress.com.

Ylös ↑