#wpsm konsulttitoimisto mukana kehittämässä uutta Joustoleasing palvelua, jonka 24 leasing esittelee lähiaikoina

#wpsm konsulttitoimisto ja sen tj. Kari Wikholm on ollut monessa autojen kulun palveluiden kehityksessä mukana. Hänellä oli mahdollisuus olla aikoinaan #uusiautovuodeksi, #melkeinuusi ja #deltadrive palveluiden kehityksessä mukana ja nyt cv19 ajan jälkeen oli taas aika pistää konsulttipropelli pyörimään. Tällä kertaa #wpsm konsulttitoimisto pääsi mukaan kehittämään kokonaan uutta Joustoleasing palvelua 24 leasingin kanssa, jossa on erityisesti hyödynnetty paitsi täysin uutta digitaalisuutta niin myös #wpsm konsulttitoimiston kehittämää synergiaindeksi mittarointia, mikä auttaa uuden tuotteen palvelumuotoilussa. Mutta annetaan asiakkaan 24 rental network Oy kertoa lisää tästä uudesta tarinasta:

Autojen leasing-markkinoille on viime vuosina tullut monenlaista uutta konseptia ja yksityisasiakkailla, sekä yrityksillä onkin valittavanaan monenlaisia palveluntarjoajia. Valitettavasti markkinoilla on edelleen monia asiakkaan tarpeisiin vastaamattomia konsepteja, jotka eivät ole joustavia, tai pitävät sisällään erilaisia piilotettuja kuluja, lisämaksuja, tai ovat sopimusehdoiltaan asiakkaalle kestämättömiä.

24Leasing -brändi on osa 24 Rental Networkia ja entisestään kasvava uniikki palvelumalli automarkkinoilla. 24Leasing tuo toivottua muutosta tarjolla olevalle leasing-markkinoiden kentälle, ollessaan asiakkaalle oikeasti joustava, selkeä ja kätevä. Johtava asema yhteiskäyttöautoissa, sekä leasing-markkinoiden seisahtunut tilanne ja alati muuttuva maailman tilanne loivat kiinnostuksen tutkia leasing-markkinan mahdollisuuksia. Pitkään kestänyt korona-tilanne oli muuttanut työsuhdeautojen käyttöä etätyön lisääntymisestä johtuen. Samalla kansainvälinen tilanne oli muuttunut merkittävästi, kaluston toimitusuhkia ja vaikeuttaa autohankintoja.

Yhteistyössä WPSM-konsulttitoimiston kanssa aloitettiin leasing-markkinoiden kartoitus erityisesti digitalisaatio huomioiden. Tulosten pohjalta lähdettiin tunnustelemaan tarkemmin  rent -ja leasing-markkinan välissä olevaa potentiaalista  uutta markkinaa. Tavoitteeksi määriteltiin muodostaa monikanavainen digitaalinen läsnäolo erityisesti B2B-asiakkaiden leasing-tarpeisiin 24/7 periaatteella.

Tutkimuksen osana suoritetun haastattelukierroksen myötä huomattiin myös, että vaikka vuonna 2016 oli astunut voimaan uusi EU:n IFRS -standardi, todella moni jopa Oyj-tasoinen yritys ei edelleenkään kirjannut työsuhdeautoja taseeseen.

Tuloksena hankkeesta syntyi toukokuussa 2022 konsepti yritysten tarpeisiin räätälöidystä täysin digitalisoidusta ja joustavasta leasing-palvelusta. Konsepti vastasi erityisesti tunnistettuihin tarpeisiin uusista joustavista työsuhde-eduista. Hankkeen aikana luotiin myös merkittävä määrä kontakteja yrityksiin jotka ilmoittivat halukkuutensa lähteä pilotoimaan palvelua. 


24Rentin toimitusjohtaja kertoo projektista ja syntyneestä uudesta Joustoleasing -tuotteesta:
”Olemme jo yli 10 vuoden ajan vieneet autoalalla digitaalisuutta eteenpäin laajalla rintamalla. Yhteiskäyttöautoissa olemme markkinajohtaja ja vuokraamomarkkinan digitalisoinnin jälkeen luonnollinen kehityssuunta meille on leasingmarkkina, jossa perinteiset toimintamallit ovat usein hyvinkin jäykkiä. Innovatiivisena ja ketteränä toimijana pystyimme yhdessä WPSM:n kanssa toteuttamaan tutkimushankkeen tuloksia vastaavan konseptin, jota lähdemme nyt kehittämään eteenpäin yhdessä valittujen yritysten kanssa.

Tavoitteenamme on tuoda uusi joustava ja täysin digitalisoitu leasing-palvelumme myös muiden yritysten saataville pilottihankkeiden jälkeen vuoden 2022 aikana. Uusi joustoleasing-palvelumme tulee tuomaan yrityksille merkittäviä joustoja ja säästöjä, sekä vastaamaan paremmin nykyajan vaatimuksiin henkilöstöetuuksien osalta.”

Tutustu jo nyt 24Leasingiin sivuillamme: https://www.24leasing.fi/

Kari Wikholm

ceo/head coach

#wpsm konsultti- ja hr-toimisto

kari.wikholm@wpsm.fi

Wiki*s People Sales Management / #wpsm

puh: +358400884253

#wpsm on konsulttipalvelu, joka auttaa yrityksiä myynnin, markkinoinnin ja hr haasteissa digimurroksen aikana

#fiilis #tekniikka #yhteistyö #strategia #kompetenssit #prosessi #itseohjautuvuus #digiviestintä #socialselling #henkilöbrändi #digimurros #hr #myynti #markkinointi #crm #tiimityö #yhteishenki #arvostus #johtaminen #exitcase #työnmurros #verkkokauppa #digikauppa #synergiaindeksi

seuraa twitterissä: https://twitter.com/KariWikholm

seuraa facebookissa; https://www.facebook.com/KariWikholm/?ref=settings

seuraa linkedinissä: https://www.linkedin.com/in/kariwikholm/

seuraa Instagramissa: https://instagram/wikiwiki63

seuraa Pinterestissä: https://fi.pinterest.com/kariwikholm7/wiki-in-business-wpsm-kuvia/

seuraa Pinteretissä: https://fi.pinterest.com/kariwikholm7/verkkokaupan-k%C3%A4sikirja-2019-kustantaja-bod-gmbh/

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

Luo ilmainen kotisivu tai blogi osoitteessa WordPress.com.

Ylös ↑

%d bloggaajaa tykkää tästä: