Lehdistötiedote 5.3.2020
#wpsm Kun mitataan yrityksen digikuntoa, ennemmin tai myöhemmin tulee vastaan yrityksen palvelu. Tänä päivänä jos yritys ei ole ”auki” 24/7, sitä ei huomenna välttämättä ole olemassa. Ja nyt tässä ei tarkoiteta yrityksen nettisivuja vaan aitoa palvelua vaikka klo 04.00 aamuyöllä. #wpsm konsulttitoimiston kehittämä #synergiaindeksi mittarin tarkoitus on tarkastella yrityksen digikuntoa ja mitä merkitystä sillä on yrityksen strategiaan. Kun strategiamuotoilu on saatu tehtyä, tarvitaan nopeasti yleensä hyviä ja luotettavia kumppaneita toteuttamaan uutta kehityssuuntaa yritykselle. Juuri 24/7 palvelu on tyypillinen aloitus matkalla kohti parempaa ja kannattavampaa synergian johtamista kivijalka- ja digikaupan busineksessa. Se on samalla yksi mitattava ostopiste, josta muutos yleensä alkaa.
#wpsm konsultti ja hr-toimisto sekä Moment Digital Oy ovat sopineet yhteistyöstä, jolla pyritään auttamaan yrityksiä kehittämään parempaa digitaalista asiakaskokemusta. #wpsm toimisto keskittyy yrityksien auditointiin/mittarointiin ja sen jälkeen Moment Digital Oy ja sen kokeneet aspa-tiimit ovat valmiina jatkamaan 24/7 palvelukokemuksen muodostamista. Tämä sopimus on #wpsm toimiston yksi uusi yhteistyömalli tälle keväälle ja myös lisää digibusineksen yhteistyökuvioita tulossa myöhemmin keväällä.
Lisätietoja:
#wpsm CEO Kari Wikholm
+358400884253
Moment Digital Oy CSO Riku Elomaa
+358404564491
#verkkokauppa #kivijalkakauppa #strategiamuotoilu #synergiaindeksi #24/7 #aspa #fiilis #tekniikka #yhteistyö
#wpsm on konsulttipalvelu, joka auttaa yrityksiä myynnin, markkinoinnin ja hr haasteissa digimurroksen aikana.
Vastaa