Verkkokaupan käsikirja 2019; no miten se mahtoi oikein myydä?

Kirjoitin esikoiskirjani ”Verkkokaupan käsikirja 2019” viime vuonna ja moni on kysellyt minulta, miten kirja mahtoi oikein myydä? Vuoden vaihtuminen on hyvä hetki pysähtyä ja tutkistella samalla, löysikö ajatukseni lukijoita vai tuliko kirjasta esikoiskirjailijan harjoitustyö?

Mutta avataan vähän lukuja, niin jokainen voi itse muodostaa oman käsityksen, miten HC Wikin ajatukset ja #vkk2019 kirja saavuttivat lukijat ja kiinnostiko kivi- ja verkkokaupan haasteet lukijoita. Koska eri alustat jakavat teemoja eri lailla, on lähes mahdotonta laittaa lukuja riviin samoilla kriteereillä, mutta ohessa olen kerännyt eri lähteistä saldoja, mistä näkee kirjan liikkumisen. Itse olen kuitenkin ihan tyytyväinen lukuihin, koska täytyy muistaa, että vasta vuosi sitten syntyi vasta ajatus kirjoittaa ensimmäinen kirjani.

Kokonaisjulkaisumäärä ”kolminumeroinen luku”

Kanava                              hakukriteeri                                Sija (myydyimmät)

Elisa-kirjat                        omakustanne                              38

Adlibris                             verkkokauppa                             1

Google kirjat                    verkkokauppa                             6

Amazon                            verkkokauppa                             3

Suomalainen                    talous                                          338

Akateeminen                    liiketalous                                   29

Lisäksi #vkk2019 kirja on löytänyt tiensä 47 eri kirjastoon Suomessa, muutamiin ammattikorkean ja yliopiston kokelmiin sekä keskiasteen oppikirjaksi. Ulkomailla olen löytänyt kirjani myynnistä Ruotsista, Englannista, Norjasta ja Espanjasta.

Nöyrät kiitokset kaikille lukijoille t. HC Wiki

voit hankkia kirjan myös suoraan tästä:

https://www.bod.fi/kirjakauppa/catalogsearch/result/?q=verkkokaupan+k%C3%A4sikirja

yhteistyössä:

#myspeaker

#speakersforum

#puhujatori

#inhunt

#mark

#oppiafi

#wpsm on konsulttipalvelu, joka auttaa yrityksiä myynnin, markkinoinnin ja hr haasteissa digimurroksen aikana. 

kari.wikholm@wpsm.fi

0400884253

#itsejohtaminen #fiilis #tunteet #kompetenssit #prosessi #itseohjautuvuus #digiviestintä #socialselling #henkilöbrändi #digimurros #hr #myynti #markkinointi #crm #tiimityö #yhteishenki #arvostus #johtaminen #exitcase #työnmurros #verkkokauppa #digikauppa #synergiaindeksi

seuraa: 

seuraa twitterissä: https://twitter.com/KariWikholm
seuraa linkedinissä: https://www.linkedin.com/in/kariwikholm/
seuraa Instagramissa: https://instagram/wikiwiki63

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Google photo

Olet kommentoimassa Google -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

Luo ilmainen kotisivu tai blogi osoitteessa WordPress.com.

Ylös ↑

%d bloggers like this: