Kirjoitin esikoiskirjani ”Verkkokaupan käsikirja 2019” viime vuonna ja moni on kysellyt minulta, miten kirja mahtoi oikein myydä? Vuoden vaihtuminen on hyvä hetki pysähtyä ja tutkistella samalla, löysikö ajatukseni lukijoita vai tuliko kirjasta esikoiskirjailijan harjoitustyö?
Mutta avataan vähän lukuja, niin jokainen voi itse muodostaa oman käsityksen, miten HC Wikin ajatukset ja #vkk2019 kirja saavuttivat lukijat ja kiinnostiko kivi- ja verkkokaupan haasteet lukijoita. Koska eri alustat jakavat teemoja eri lailla, on lähes mahdotonta laittaa lukuja riviin samoilla kriteereillä, mutta ohessa olen kerännyt eri lähteistä saldoja, mistä näkee kirjan liikkumisen. Itse olen kuitenkin ihan tyytyväinen lukuihin, koska täytyy muistaa, että vasta vuosi sitten syntyi vasta ajatus kirjoittaa ensimmäinen kirjani.
Kokonaisjulkaisumäärä ”kolminumeroinen luku”
Kanava hakukriteeri Sija (myydyimmät)
Elisa-kirjat omakustanne 38
Adlibris verkkokauppa 1
Google kirjat verkkokauppa 6
Amazon verkkokauppa 3
Suomalainen talous 338
Akateeminen liiketalous 29
Lisäksi #vkk2019 kirja on löytänyt tiensä 47 eri kirjastoon Suomessa, muutamiin ammattikorkean ja yliopiston kokelmiin sekä keskiasteen oppikirjaksi. Ulkomailla olen löytänyt kirjani myynnistä Ruotsista, Englannista, Norjasta ja Espanjasta.
Nöyrät kiitokset kaikille lukijoille t. HC Wiki
voit hankkia kirjan myös suoraan tästä:
https://www.bod.fi/kirjakauppa/catalogsearch/result/?q=verkkokaupan+k%C3%A4sikirja
yhteistyössä:
#myspeaker
#speakersforum
#puhujatori
#inhunt
#mark
#oppiafi
#wpsm on konsulttipalvelu, joka auttaa yrityksiä myynnin, markkinoinnin ja hr haasteissa digimurroksen aikana.
kari.wikholm@wpsm.fi
0400884253
#itsejohtaminen #fiilis #tunteet #kompetenssit #prosessi #itseohjautuvuus #digiviestintä #socialselling #henkilöbrändi #digimurros #hr #myynti #markkinointi #crm #tiimityö #yhteishenki #arvostus #johtaminen #exitcase #työnmurros #verkkokauppa #digikauppa #synergiaindeksi
seuraa:
Vastaa