Case: Venekaupan haasteet, miten saada asiakas taas venekaupoille ?

Venekaupan haasteet, miten saada asiakas taas venekaupoille ?

Kauppa menee verkkoon ja kivijalkakaupat heiluvat. Mitä tämä tarkoittaa venekaupan saralla ?

Miten verkostoituminen, sähköinen media ja some vaikuttaa päivittäisen venemyyjän rooliin ja ammattitaitoon ? WPSM on pitänyt yli 10 vuotta vähittäiskaupan myyjille suunnattuja kursseja ja nyt venekaupan kurssista on tullut uusi versio *Speedboat*, jossa huomioitu uudet sähköiset haasteet. Toisena muutosalueena on asiakkuuden hallinta kaupan jälkeen yhteistyössä jälkimarkkinoinnin kanssa. Kurssista olemassa päivän kestävä pintaversio, jossa kävellään kaupan prosessi läpi, sekä 4 päivän kestävä syväversio, missä myyjät analysoidaan käyttäen yhteistyökumppanin M2 Talent Oy:n kehittämää *Match2Talent* henkilöanalyysiä.
Toisena yhteistyökumppanina liidien metsästämiseen kurssilla on Ilkka Rotko mono1 markkinointitoimistosta uudella tuotteella ”Venekaupan asiakasgeneraattori”
Lisätiedustelut ja tarjouspyynnöt Head Coach / WPSM

http://mono1blogi.wordpress.com/2014/03/06/venekaupan-asiakasgeneraattori/

Mainokset

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Google photo

Olet kommentoimassa Google -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

Pidä blogia WordPress.comissa.

Ylös ↑

%d bloggers like this: