Case: Yritysautokaupan tärkein haaste, kuka hallitsee asiakkuutta ?

Case: Yritysautokaupan tärkein haaste, kuka hallitsee asiakkuutta ?

Yritysautojen myynti on merkittävässä roolissa, jos aikoo pärjätä 2014 markkinoila. Putkessa on iso patouttuma päättyviä leasing sopimuksia, jotka odottaa käsittelyä. Miten tehdä tämän päivän yritysautojen kauppaa, miten saada lupa lähestyä asiakasta esim. linkedin kautta ja miten toimia yhteistyössä eri rahoitusyhtiöiden kanssa ?

Miten verkostoituminen, sähköinen media ja some vaikuttaa päivittäisen automyyjän rooliin ja ammattitaitoon.WPSM on päivittänyt B2B kurssista uuden version *Autorata*, jossa koulutetaan myyjiä ”kopparista huoltajiksi”. Kurssista olemassa päivän kestävä pintaversio, jossa kävellään B2B kaupan prosessi läpi, sekä 4 päivän kestävä syväversio, missä myyjät analysoidaan käyttäen yhteistyökumppanin M2 Talent Oy:n kehittämää *Match2Talent* henkilöanalyysiä.

Head Coachilla on 25 vuoden kokemus B2B autokaupan myynnistä sekä Suomessa että kansainvälisten implementointien läpiviemisessä.

Toisena yhteistyökumppanina liidien metsästämiseen kurssilla on Ilkka Rotko mono1 markkinointitoimistosta uudella tuotteella ”Leasingtehdas”

Lisätiedustelut ja tarjouspyynnöt Head Coach / WPSM

http://mono1blogi.wordpress.com/category/autokauppa/case-automyynti/

Mainokset

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Google photo

Olet kommentoimassa Google -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

Luo ilmainen kotisivu tai blogi osoitteessa WordPress.com.

Ylös ↑

%d bloggers like this: