Case: *Korjaussarja-päivä* auto/venekaupalle

Case: *Korjaussarja-päivä* auto/venekaupalle

Joskus, kun liikkeen asiakastyytyväisyystulokset saapuvat tai on tehty Mystery-shopping tutkimus, olisi hyvä, jos joku ulkopuolinen arvioija avaisin casen ja pilkottaisiin se eri osiin.
Mitä syvemmällä haaste on, sitä suositeltavaa on ulkoisen coachin käyttö.

Asiakkaan pyynnöstä räätälöitiin WPSM toimesta päivän kestävä prosessianalyysi, missä tiimin kanssa ensin avattiin kunnossa olevat kohdat, jonka jälkeen keskityttiin haastekohtiin, harjoiteltiin ne livenä kohdat auki ja kirjattiin muutokset käyttäen WPSM metodeja.

Lisätiedot ja räätälöintipyynnöt Head Coach, WPSM

Mainokset

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Google photo

Olet kommentoimassa Google -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

Luo ilmainen kotisivu tai blogi osoitteessa WordPress.com.

Ylös ↑

%d bloggers like this: