Case: Autokaupan uudet haasteet

Case: Autokaupan uudet haasteet

Kauppa menee verkkoon ja kivijalkakaupat heiluvat. Mitä tämä tarkoittaa autokaupan saralla ?

Miten verkostoituminen, sähköinen media ja some vaikuttaa päivittäisen automyyjän rooliin ja ammattitaitoon ? WPSM on pitänyt yli 10 vuotta autokaupan myyjille suunnattuja kursseja ja nyt kurssista on tullut uusi versio *Sateenvarjo*, jossa huomioitu uudet sähköiset haasteet. Toisena muutosalueena on asiakkuuden hallinta kaupan jälkeen yhteistyössä jälkimarkkinoinnin kanssa. Kurssista olemassa päivän kestävä pintaversio, jossa kävellään kaupan prosessi läpi, sekä 4 päivän kestävä syväversio, missä myyjät analysoidaan käyttäen yhteistyökumppanin M2 Talent Oy:n kehittämää *Match2Talent* henkilöanalyysiä.

Toisena yhteistyökumppanina liidien metsästämiseen kurssilla on Ilkka Rotko mono1 markkinointitoimistosta uudella tuotteella ”Autokaupan asiakasgeneraattori” ja *Autokaupan Cup-kilpailu*
Lisätiedustelut ja tarjouspyynnöt Head Coach / WPSM

http://mono1blogi.wordpress.com/category/autokauppa/case-automyynnin-cup-kilpailu/

Mainokset

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Google photo

Olet kommentoimassa Google -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

Pidä blogia WordPress.comissa.

Ylös ↑

%d bloggers like this: